четвер, 22 березня 2018 р.

Міський семінар



Практичний семінар для вчителів математики

     21 березня 2018 року згідно річного плану роботи міського методичного об’єднання вчителів математики проведено семінар-практикум на тему: «Традиційні та нетрадиційні форми, методи та прийоми оцінювання навчальних досягнень школярів на засадах компетентнісного, діяльнісного, особистісно - зорієнтованого підходів».

      Метою семінару було: розглянути види, форми, методи і прийоми оцінювання навчальних досягнень школярів на засадах компетентнісного, діяльнісного, особистісно - зорієнтованого підходів та дидактичний аналіз особливостей застосування нетрадиційних інструментів оцінювання навчальних результатів.

      В теоретичній частині семінару з доповіддю виступила керівник міського методичного об’єднання вчителів математики Онищук Л.Д., яка проаналізувала основні процедури та напрями оцінювання навчальних досягнень учнів та ознайомила з сутнісними характеристиками нетрадиційних інструментів оцінювання.

      Пізнавальну презентацію підготувала вчитель математики ЕНВК №1 Лиман Л.В., в якій представила принципи, критерії, види і методи оцінювання навчальних досягнень учнів, що запроваджені і застосовуються в різних країнах світу.

       Учасники семінару мали можливість відвідати урок геометрії в 9 класі вчителя математики ЕНВК №1 Ройко О.В. з теми: «Геометричні переміщення. Симетрія відносно точки і прямої», на якому були продемонстровані різноманітні методи та прийоми формувального оцінювання навчальних досягнень учнів.

      В практичній частині семінару вчителі, працюючи в групах, брали активну участь у створенні схеми оцінювання математичних завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю на ЗНО.

      Учасники семінару ділилися враженнями, обмінювалися думками від побаченого та почутого. Відзначили високий професійний рівень вчителів математики ЕНВК №1, доцільність і практичність такого методичного заходу. Висловили щирі слова подяки за якісну підготовку проведеного семінару.

Матеріали семінару:

1. «Технологічне забезпечення оцінювання навчальних досягнень учнів» (презентація Онищук А.Д.)

2.«Теорія та практика оцінювання в європейських країнах» (презентація Лиман Л.В.)

3. Схеми оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

4. Скрайбінг-презентація "Формувальне оцінювання"


 

Немає коментарів:

Дописати коментар